رد کردن لینک ها

آشنایی با جزایر ناز

جزایر ناز

جزیره ی قشم یکی از بزرگترین جزیره های کشور است.شاید برایتان جالب باشد که قشم ده برابر بزرگتر از جزیره کیش است!

بنابراین در قشم فضاهای وسیع و دشت های پهناور زیادی میبینید.

محل قرارگیری

جزایر ناز در ساحل جنوب شرقی جزیره قشم، جایی در مسیر جاده ساحلی جنوبی و نرسیده به اسکله ساحلی روستای سوزا قرار گرفته. این جزیره فاقد ساحل شنی است.

جزیره ی ناز یا جزایر ناز یکی از زیباترین مناطق دیدنی قشم است. این جزایر در واقع سه صخره هستند که در میان دریا واقع شد اند. زمانی که آب پایین می رود ، مسری از ساحل به این صخره ها باز میشود و شما میتوانید پیاده به این صخره ها بروید و از ایستادن برروی صخره ها و تماشای امواج ودریا لذت ببرین.

همین طور اگر کمی دقت کنید میتوانید خرچنگها ، ستاره ای دریایی، طوطیاها و ماهی ها و عروسهای دریایی که در پایین صخره هستند را ببینید. از سکوی صخره ای جزایر میتوانید منظره متفاوت خلیج فارس،تنگه هرمز ، جزیره لارک و ساحل قشم را ببینید.

جذابیت های گردشگری

از جذابیت های دیگر این جزیره می توان به زمان بالا آمدن آب، هنگامی که مردم بومی در اطراف ساحل بساط یه پا میکنند یاد کرد. فروش صنایع دستی ، میوهای گرمسیری و طراحی حنا روی دست از فعالیتهای بومیان می باشد.

شتر سواری، اصلی ترین تفریح در این جزیره است. یا حتی میتوانید غواصی کنید یا سوار پاراگلایدر گشتی در آسمان بزنید و همه اینها را حتی اگر بلد نباشید ، مربی ها بهتان آموزش می دهند.

جت اسکی و قایق سواری هم از دیگر سرگرمی ها در این جزایر هستند. غروبها مردم بومی با ماشین های لوکس و گران قیمتشان به ساحل می آیند و ماشین سواری می کنند و در روزهای آخر هفته میتوانید شاهد دریفت بازی باشید!

بهترین فصل سفر به جنوب ، اوایل بهار و دو فصل پاییز و زمستان می باشد. البته برای دیدن این جزایر محدودیت زمانی وجود دارد و برا ی فهمیدن آن باید از مردم محلی پرس و جو نمایید.

شترسواری در جزیره ناز

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه