رد کردن لینک ها

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات وب سایت مثلث پرواز کیش

  1. حقوق معنوی محتوایی که توسط کاربران وب‌سایت مثلث پرواز کیش تولید شده و بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد، متعلق به وب‌سایت مثلث پرواز کیش است و این سایت حق ویرایش، حذف و یا بازنشر این محتـویات را برای خود محفوظ می‌دارد.
  2. خدمات و محتویاتی که توسط مثلث پرواز کیش تولید و عرضه می‌شوند؛ صرفا جهت استفاده‌ در این وب‌ سایت هستند. هر گونه سوء استفاده از اطلاعات، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌سایت مثلث پرواز کیش توسط فرد حقیقی یا حقوقی، پیگرد قانونی خواهد داشت. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی mpk523.com و لینک به مطلب ذکر شده و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ کتبی از مسئولان وب‌ سایت مجاز است.
  3. استفاده از این وب‌ سایت برای مقاصد تجاری، تبلیغات، بازاریابی و نظایر آن ممنوع است.
  4. در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق، سایت اینترنتی مثلث پرواز کیش مجاز به طرح شکایت از طریق مراجع قانونی ذی‌صلاح و دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل یا خارج از کشور و روشن کردن اذهان عمومی درباره‌ی تخطی صورت گرفته خواهد بود.
  5. اطلاعات موجود در این وب‌سایت از منابع معتبر و مرتبط و توسط متخصصین این رشته جمع‌آوری، ترجمه و تدوین شده‌اند؛ با این حال به دلیل ماهیت تغییرپذیر این اطلاعات، وب ‌سایت مثلث پرواز کیش مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات بخش راهنمای سفر، ویزای توریستی و… بر عهده نمی‌گیرد.
  6. وب‌سایت مثلث پرواز کیش ممکن است جهت ارسال بسته‌های هدیه، تبلیغات، نامه‌های الکترونیکی و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار، از اطلاعات کاربران استفاده نماید.
  7. مثلث پرواز کیش مسئولیتی در مورد محتوای وب‌سـایت‌هایی که به آن‌ها لینک داده است، ندارد. این سایت‌ها توسـط گـروه مثلث پرواز کیش تولید نشده‌اند و وجود آن‌ها، به منزله‌ تایید یا ارتباط ما با تولید کنـندگان آن‌ها نیست.
  8. وب‌سایت مثلث پرواز کیش پایگاه اینترنتی دیگری جز mpk523.com و زیر‌ مجموعه‌های آن نداشته و تنها از همین راه با کاربران خود تماس می‌گیرد. سایر مکاتبات اینترنتی از آدرس‌هایی جز آدرس‌های رسمی و معتبر این وب‌سایت، مورد تایید مثلث پرواز کیش نیست.
  9. ارائه‌ی اطلاعات شخصی صحیح، نظیر نام مطابق با نام مندرج در پاسپورت، تعداد مسافران، سن و… بر عهده‌ی کاربر می‌باشد در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسئولیت عواقب بعـدی این عمل بر عهده‌ی کاربران خواهد بود.
  10. کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغییر در مشخصـات فردی خود را در اسرع وقت در وب‌سایت مثلث پرواز کیش اصـلاح نماید. در غیر این‌صورت این وب ‌سـایت هیچ مسئولیتی در قبال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.
  11. وب‌سایت مثلث پرواز کیش به فروش اینترنتی بلیط هواپیما می‌پردازد و در قبال شرایط، کنسلی، تاخیر یا تعجیل پرواز مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.( طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، مسئولیت کنسلی، تاخیر یا تعجیل در زمان انجام پرواز، بر عهده‌ی شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی پرواز است.)
  12. هرگونه سوء استفاده از نام مثلث پرواز کیش، سایت اینترنتی مثلث پرواز کیش، مکاتبه از طرف مثلث پرواز کیش و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.
  13. وب‌سایت مثلث پرواز کیش اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.
بازگشت به بالای صفحه