رد کردن لینک ها

تورهای داخلی و خارجی نوروز 99

تور داخلی

تور نوروزی داخلی

حتما برای سفر در عید امسال به دنبال یک تجربه منحصر به فرد در عین حال مقرون به صرفه و به یادماندنی در کنار خانوادتان هستید، مژده بدهیم که در همین راستا مجموعه ما با در نظر گرفتن سلیقه های گوناگون و متنوع شما مسافران عزیز در نظر دارد که با برگزاری تور نوروز 99 در پکیج های عالی و مناسب با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت در زمینه ارائه خدمات مسافرتی برای شما  سفری خاطره انگیز را در این ایام بسازد، همانطور که می دانید تعطیلات سال نو بهترین فرصت برای سفری رویایی برای هر مسافری محسوب می گردد و فصل بهار جزو شلوغ ترین فصل گردشگری و سفر در ایران است، به همین منظور شما با همراهی ما می توانید گزینه های عالی را به خود هدیه دهید.

اگر تمایل دارید در تعطیلات نوروز ۹۹ به سفر بروید، مثلث پرواز کیش همراه شماست تا مقصد نوروزی مورد علاقه‌تان را برای سفر انتخاب کنید. در انتخاب تورهای نوروزی یکی از مهم‌ترین نکات، توجه به آب و هوای مقصد مورد نظر است. علاوه بر این اگر از خدمات تور استفاده کنید وقت‌تان در پیدا کردن جاذبه‌ها و انتخاب مسیر تلف نمی‌شود. تیم عملیاتی مثلث پرواز کیش، برنامه سفرهای نوروز 99 را به شکلی طراحی کرده‌اند تا حداکثر استفاده را از روز‌های سفرتان داشته باشید.

تورهای داخلی نوروز 99 شامل تورهای شهرگردی و طبیعت‌گردی به اقصی نقاط ایران است و شما می‌‌توانید از خدمات تورهای داخلی نوروز 99 در قالب تورهای یکروزه یا چند روزه استفاده کنید

نکات مهم

از شمال تا جنوب ایران، بهار در هر منطقه ای حال و هوای خاص خود را دارد؛ بنابراین برای برنامه ریزی سفر نوروزی باید به این فکر کنید که دوست دارید نوروز خود را چطور بگذرانید.

همچنین نوروز از بهترین فصل های سال است و سفر در نوروز حال و هوای دیگری دارد. برای انتخاب مقصد سفری بیشتر اوقات سردرگم می شویم و هریک از اعضای خانواده نظری می دهند. اما مسلما آب و هوای شهری که می خواهیم به آن سفر کنیم اهمیت ویژه ای دارد و اگر به دنبال سفری کم هزینه باشید، چه چیزی بهتر از سفرهای داخلی؟ پیش از هرچیز باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر می خواهید با کمبود موجود بلیط مواجه نشوید، هرچه زودتر به رزرو بلیط بپردازید.

مهم ترین نکته توجه به زمان خرید تورهاست. تورهای نوروز99، به خصوص تورهای داخلی به سرعت تکمیل می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم خرید این تورها را به روزهای پایانی سال موکول نکنید و زودتر اقدام به خرید کنید. در خرید زودهنگام، علاوه بر انتخاب سفر دلخواه‌تان، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه مثلث پرواز کیش نیز بهره‌مند شوید.

 

تور خارجی نوروز 99

تور نوروزی خارجی

اگر علاقه‌مند به سفربه یکی از کشورهای توریستی دنیا هستید! اگر به این موضوع فکر کرده اید که تور اروپایی نوروز 99 و یا یکی از تورهای آسیایی مانند تور تایلند نوروز 99 ، تور هندوستان نوروز 99 را برای تعطیلات نوروزی پیش‍رویتان خریداری کنید مثلث پرواز کیش شما عزیزان را راهنمایی می‌کند و برخی از بهترین و برترین تورهای نوروزی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است بدانید که سفر خارج از کشور توسط ایرانیان آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و این موضوع این حقیقت را روشن می سازد که خوشبختانه ایرانیان هم به موضوع مهم سفر و تأثیرات آن بر روان و زندگی خود پی برده اند.

 

همچنین در این میان تعطیلات سال نو فرصتی عالی و مناسب برای مسافرانی است که به دنبال سفر خارجی هستند و موضوع مهم بعدی رشد چشمگیر فعالیت آژانس ها در این تعطیلات است. موضوعی که حائز اهمیت بوده این است که تورهای این ایام چند ویژگی بسیار مهم و اساسی به دنبال دارد که یکی از مهمترین آن‌ ها، افزایش چشمگیر نرخ قیمت‌ در این روزهاست و همچنین ازدحام و شلوغی هتل ‌ها و پروازهای آن باعث شده که قیمت پروازها و هتل ‌ها افزایش یابد و این مسئله بسیاری از مسافران را دچار مشکل می کند. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که با برنامه ریزی و پیش خرید و اعتماد به مجموعه ما این امکان برایتان مهیا شده که تا حدودی این قیمت ها را کاهش دهید و با خیال راحت سفری راحت و مقرون به صرفه را در تعطیلات سال نو تجربه کنید.

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه